Koszt dostawy zależy od wagi, wymiarów i liczby produktów w koszyku. Dodając kolejno produkty do koszyka, koszt dostawy jest przeliczany automatycznie. Przesyłki Kurierskie dostarczane są w 48h ( w 90% nadanych paczek) od momentu odebrania przesyłki przez firmę kurierską, w dni robocze w godzinach między 8-16. Nie ma możliwości dostawy na konkretną godzinę. Paczkomaty – przesyłka znajdzie się w wybranym przez Państwa paczkomacie w przeciągu kilku (zazwyczaj od 2-5 dni) dni roboczych od momentu nadania paczki. Standardowo na odbiór paczki z Paczkomatu InPost jest 48/h.
Poniżej przedstawiamy szczegółowy cennik dostaw.
Koszty przesyłki:
Ważne:
Kurier nie ma obowiązku wnoszenia do lokalu Klienta przesyłek paletowych, ani przesyłek większych niż 30 kg, tą czynność klient musi wykonać sam i na własną odpowiedzialność. Przesyłka paletowa może zostać doręczona przez kuriera do najbliższego możliwego do rozładowania miejsca np. pod klatkę schodową.
Dostawy paletowe są realizowane samochodami ciężarowymi z windą o wadze powyżej 9 ton – prosimy by pamiętać o tym przy wyborze adresu dostawy!
Kupujący będący Konsumentem powinien zbadać przesyłką w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. ( np. spisać protokół szkody przy odbiorze przesyłki).
W przypadku Klientów niebędących Konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzą na Klienta niebędącego Konsumentem z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od momentu przyjęcia Produktu do przewozu aż do wydania go Klientowi, jak również za opóźnienie w przewozie przesyłki.
- Jeżeli Klient niebędący Konsumentem stwierdzi, że stan przesyłki dostarczonej na palecie nie budzi żadnych zastrzeżeń to na liście przewozowym powinien wpisać: „Towar przyjęto warunkowo bez sprawdzenia”.
- Prosimy o uważne i prawidłowe wpisywanie adresu dostawy-zmiana adresu dostawy po nadaniu przesyłki lub odebraniu zamówienia z magazynu nie jest możliwa lub dodatkowo płatna w wysokości równowartości kosztu dostawy.
- W przypadku braku odbioru przesyłki przez Klienta niebędącego Konsumentem oraz ponownej próby jej dostarczenia, Klientowi niebędącemu Konsumentem może zostać doliczona opłata w wysokości połowy równowartości kosztu dostawy.
- W przypadku nieodebrania przesyłki przez Klienta niebędącego Konsumentem oraz powrotu przesyłki do magazynu Sprzedawcy, zostanie naliczona opłata w wysokości równej podwójnej kwocie dostawy.
- Usługa dostarczenia przesyłki obejmuje jedną dostawę po nadaniu przesyłki z magazynu. Każda kolejna próba doręczenia przesyłki będzie dodatkowo płatna w wysokości równowartości kosztu dostawy.
- Sprzedawca nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności wobec Klientów niebędących Konsumentami za opóźnienie w dostawie Produktów, które jest spowodowane przez osoby trzecie np. przewoźnika oraz siłę wyższą np. lockdown, klęska żywiołowa.